Επισκόπηση

Επισκόπηση

1o Συνέδριο e-business World 2012

H on line ευκαιρία της Ελληνικής Οικονομίας!

Την Τρίτη 26 Ιουνίου 2012, στο Ξενοδοχείο Divani Caravel, η εταιρεία Smart Press πραγματοποιεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα δύο παράλληλα Συνέδρια που αποτελούν τον πυρήνα της Ελληνικής Διαδικτυακής Οικονομίας: το e-Business World και το Social Media World.

Αξιοποιήστε την ευκαιρία να βρεθείτε ανάμεσα:

Σε δεκάδες Έλληνες και διεθνείς ομιλητές
Στους ειδικούς της αγοράς από τον χώρο του business
Σε social media specialists και bloggers
Σε 1.000 και πλέον συναδέλφους σας
Σε ερευνητές από τον ακαδημαϊκό/research χώρο
και να μάθετε όσα πρέπει να γνωρίζετε για το ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Η ελληνική διαδικτυακή οικονομία

Το ηλεκτρονικό επιχειρείν σημειώνει αλματώδη ανάπτυξη την τελευταία διετία. Ουσιαστικά είναι το μοναδικό κομμάτι του ελληνικού εμπορίου και γενικότερα ελληνικού επιχειρείν που εμφανίζει τέτοια ανάπτυξη.

Σύμφωνα με έρευνα του ELTRUN, του ηλεκτρονικού εργαστηρίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι συνολικές αγορές των Ελλήνων online καταναλωτών έφτασαν τα 1,7 δισ. ευρώ το 2011 (αύξηση που ξεπερνάει το 35% σε σύγκριση με το 2010).

Αν συνυπολογίσει κανείς πως μόλις το 1/3 των Ελλήνων χρηστών του Internet δηλώνουν ότι αγοράζουν online (το αντίστοιχο ποσοστό στη Δυτική Ευρώπη ξεπερνάει τα 2/3), καθώς και το ROPO (Researched Online Purchased Offline) αξίας 7.5 δισ. ευρώ, γίνoνται άμεσα αντιληπτές οι σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής Διαδικτυακής Οικονομίας τα επόμενα χρόνια.

Στόχος του Συνεδρίου

Στόχος του Συνεδρίου είναι να αποκαλύψει τις προοπτικές ανάπτυξης και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στον κλάδο και να επαναπροσδιορίσει τη σχέση του ηλεκτρονικού επιχειρείν με την ανταγωνιστικότητα και την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων.

Επίσης, σκοπεύει να εντοπίσει τα εμπόδια που υπάρχουν και κλείνουν το δρόμο προς την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού επιχειρείν, προκειμένου να προτείνει μοντέρνες (αλλά και δοκιμασμένες) πρακτικές και εφαρμόσιμες τεχνολογικές λύσεις, που θα υπερκεράσουν αυτά τα εμπόδια.

Τέλος, στοχεύει στην παρουσίαση σύγχρονων τάσεων από τη διεθνή αγορά που φανερώνουν τον δρόμο στον οποίο βαδίζει ο κλάδος, τις προοπτικές και το μέλλον του.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα που δραστηριοποιούνται, σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν, προσφέρουν υπηρεσίες, ή προμηθεύουν επιχειρήσεις στο χώρο του e-business.

Συγκεκριμένα, απευθύνεται σε όλα τα ανώτερα και ανώτατα στελέχη που ειδικεύονται σε: Marketing, Branding, Social Media, Business Development, Πληροφορική, Εξυπηρέτηση Πελατών, Προμήθειες, e-commerce, Online & Direct marketing, Media Sales, Logistics και Έρευνα Αγοράς από τους εξής κλάδους: Λιανεμπόριο, Τουριστικές Υπηρεσίες, Φιλοξενία, Μεταφορές / Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, Τραπεζικές Υπηρεσίες, Τηλεπικοινωνίες, Καταναλωτικά Ηλεκτρονικά, Πληροφορική, Θέαμα, Internet.

Πρόγραμμα:

Εισαγωγή / 09:30 – 10:00

Η εικόνα της αγοράς – Παρουσίαση έρευνας

Το e-business στο δημόσιο τομέα.

1η Ενότητα: e-B2C / 10:00 – 11:30

Στην πρώτη ενότητα του Συνεδρίου, Έλληνες και διεθνείς ομιλητές τοποθετούνται σε θέματα που απασχολούν τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις που απευθύνονται στον τελικό καταναλωτή. Αν και οι εν λόγω επιχειρήσεις αποτελούν την πλειοψηφία του ηλεκτρονικού επιχειρείν στη χώρα μας, εντούτοις υπάρχουν ακόμα αρκετά κενά, που συνιστούν ευκαιρίες, για όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με το e-business.

Η ενότητα καλύπτει ένα εύρος θεμάτων, που περιλαμβάνουν από τις βασικές γνώσεις που πρέπει να διαθέτει κάποιος που εισέρχεται στο e-business, την παρουσίαση χρήσιμων και ουσιαστικών εργαλείων και λύσεων, τη χάραξη αποτελεσματικής στρατηγικής, την οργάνωση και λειτουργία, τους προμηθευτές και τις λύσεις που προτείνουν, έως τον ρόλο που διαδραματίζει το e-business στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας και τις προοπτικές που παρέχει η δραστηριοποίηση στην παγκόσμια αγορά.

Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις και θα ακολουθήσει συζήτηση αναφορικά με τους παρακάτω άξονες:

  • Πρώτη επαφή με το e-business. Ξεκινώντας με τα βασικά (e-commerce platforms).
  • Usability: το Α και το Ω ενός web site.
  • Web analytics in e-commerce.
  • Operations in e-commerce.
  • From Retailer to eTailer: Πώς συνδυάζεις φυσικό και ηλεκτρονικό κανάλι;
  • Mobile commerce.
  • Το e-business στρατηγικός αρωγός για την εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας.

Coffee Break: / 11:30 – 12:00

2η Ενότητα: e-B2B / 12:00 – 13:30

Η δεύτερη ενότητα ασχολείται με το e-business μεταξύ των επιχειρήσεων. Ο τζίρος των ηλεκτρονικών συναλλαγών ανάμεσα σε επιχειρήσεις αυξάνεται εκθετικά τα τελευταία χρόνια, κάτι που δεν συμβαίνει τυχαία, καθώς η τεχνολογία και το web προσφέρουν ευελιξία, περισσότερες επιλογές, αύξηση της παραγωγικότητας και σημαντική μείωση του κόστους.

Μεταξύ άλλων θα αναλυθούν οι εξής θεματικοί άξονες:

  • B2B web site: Ο στρατηγικός σχεδιασμός και η υλοποίηση του.
  • e-Banking: Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.
  • e-invoicing: Αύξηση της παραγωγικότητας με πραγματική μείωση του κόστους.
  • Η εξυπηρέτηση του πελάτη στο e-B2B.

3η Ενότητα: On-line Marketing / 13:30 – 15:00

Στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, τα περισσότερα χρήματα δαπανούνταν στη δημιουργία του web site. Σήμερα, ξοδεύονται στο marketing!

Στη συγκεκριμένη ενότητα, διακεκριμένοι ομιλητές θα προτείνουν λύσεις και πρακτικές – μέσα από την παρουσίαση επιτυχημένων case studies, που επιτρέπουν σε κάθε επιχείρηση να αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητες του online marketing, επενδύοντας έξυπνα τα χρήματά της. Δείτε τις βέλτιστες πρακτικές από τους leaders της αγοράς, ακολουθείστε τα βήματά τους και -γιατί όχι- ξεπεράστε τους!

Οι βασικοί άξονες, γύρω από τους οποίους θα κινηθούν οι παρουσιάσεις αλλά και το panel που θα ακολουθήσει είναι:

  • e-Mail marketing. Πως, γιατί και πόσο;
  • Affiliate Marketing. Η νέα τάση στο on-line marketing που αποδίδει.
  • PPC (Pay Per Click). Μεγιστοποιώντας τα οφέλη μιας καμπάνιας.
  • Display advertising. Ζει και βασιλεύει.

Lunch Break: 15:00 – 16:00

4η Ενότητα: eBusiness υπηρεσίες / 16:00 – 17:30

Όταν ακούμε για «e-business», το μυαλό μας πάει σε ένα web site. Η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Υπάρχει ένας αφανής κόσμος πίσω από κάθε web site. Αυτόν το κόσμο φέρνει στην επιφάνεια η τελευταία ενότητα του συνεδρίου. Πρόκειται για υπηρεσίες, χωρίς τις οποίες δεν θα υπήρχε ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Η ενότητα εξετάζει τα ακόλουθα:

  • Υπηρεσίες διανομής (courier). Ο courier είναι ο εκπρόσωπος της ηλεκτρονικής επιχείρησης στον τελικό πελάτη.
  • Προγράμματα εκπαίδευσης στο e-business.
  • e-procurement. Εξοικονομώντας χρόνο και χρήματα.
  • Logistics. Ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις.
  • Tips για Content preparation γιa e-commerce.
  • Legal/Προστασία δεδομένων/Κώδικας δεοντολογίας.
2013-04-30T17:24:39+00:00 Απρίλιος 18th, 2013|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επισκόπηση