Το Instagram έχει γιγαντωθεί πλέον με περισσότερες από 60 εκατομμύρια φωτογραφίες να ανεβαίνουν κάθε μέρα. Όμως, τι πραγματικά ξέρουμε για το instagram; Ποια είναι η καλύτερη μέρα για να ανεβάσουμε κάτι; Η καλύτερη ώρα; Ποιο φίλτρο αγαπάνε οι χρήστες περισσότερο; Πόσο branding επιτρέπεται; Ποια είναι τα πιο αποδοτικά hashtags; Πώς κερδίζουμε followers;

Η απάντηση σε όλα τα παραπάνω κρύβεται στους αριθμούς. Κάνοντας ένα πείραμα που έχει ήδη διαρκέσει 2 μήνες, έχουμε συλλέξει χρήσιμα στατιστικά που θα μοιραστούμε με το κοινό.

Εισηγητής: Δημήτρης Καλογερόπουλος

Λίγα λόγια για τον εισηγητή:

Ο Δημήτρης Καλογερόπουλος ασχολείται με τον υπολογιστή όσο θυμάται τον εαυτό του. Αν και έχει σπουδές Πληροφορικής, προτιμά να χειρίζεται τα εργαλεία παρά να τα δημιουργεί. Ασχολείται σταθερά από το 2008 με την παραγωγή online περιεχομένου ως blogger. 2 χρόνια αργότερα, παράλληλα με το blogging, άρχισε να απασχολείται ενεργά και ως σύμβουλος για social media. Συνεργάστηκε με το Πλαίσιο και την ΑΙΑ relate πρωτού δουλέψει για την The Coca-Cola Company ως social media analyst. Από τον Ιανουάριο του 2014 έχει ξεκινήσει τη δική του εταιρεία, την jetdrops, που ασχολείται με την παραγωγή και τον διαμοιρασμό high-quality branded περιεχομένου σε social και digital πλατφόρμες. Στον ελεύθερο χρόνο του παρακολουθεί τα web & tech trends παγκοσμίως συμμετέχοντας σε συνέδρια τεχνολογίας σε όλη την Ευρώπη.

Πίσω στο πρόγραμμα των workshops