Social Media: Ο σύγχρονος τρόπος προβολής μιας επιχείρησης. Τι αλλαγές φέρνει;

Social Media: Ο σύγχρονος τρόπος προβολής μιας επιχείρησης. Τι αλλαγές φέρνει; 2014-06-04T12:16:24+00:00

Σκοπός του workshop είναι να πάρει feedback από τους συμμετέχοντες για την εμπειρία τους με τα κοινωνικά δίκτυα (social media), ώστε να διερευνηθεί το χάσμα μεταξύ του ερασιτέχνη των social media και του επαγγελματία, των σωστών πρακτικών και των λάθος πρακτικών, της σωστής και της λάθος αντίληψης για τη χρησιμότητα των social media και της ορθής και ανορθόδοξης χρήσης των social media. Πώς επηρεάζει η δημοσιότητα και διαφάνεια τη δομή και τη λειτουργία μιας επιχείρησης, ακόμα και τον ίδιο τον τρόπο που σκέφτεται; Για να διερευνηθούν τα ως άνω θα γίνει αναφορά στα εξής:

Social media, ποια είναι αυτά, ποια η χρησιμότητά τους κατά περίπτωση

Social media marketing: Η συλλογή πληροφοριών για την αγορά και το κοινό μου ευκολότερη από ποτέ. Τόσο κοντά – τόσο μακριά.

Community manager. Γιατί είναι αυτός ο τίτλος του; Τι καλείται να κάνει;

Monitoring. Εύκολο ή δύσκολο; Μπορώ να το κάνω στον ελεύθερο χρόνο μου; Αρκεί για να έχω αποτελεσματικότητα στη σελίδα μου;

Πώς μετριέται η αποτελεσματικότητα των social media; Likes vs Talk about, Engagement vs Revenues

Μετά τα social media τι; Μία σελίδα – μύριες αλλαγές έπονται: σε χρόνο, αντίδραση, υλικό, διαθεσιμότητα, δημιουργικότητα, ενεργητικότητα, προσαρμοστικότητα, ευελιξία.

Εισηγητές: Γιώργος Τσάκλας & Νατάσα Οικονομοπούλου

Λίγα λόγια για τον εισηγητές:

Ο Γεώργιος Τσάκλας ξεκίνησε την ενασχόληση του με τα Social Media το 2006. Με ειδίκευση στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές και στην πώληση παροχής υπηρεσιών τα τελευταία 13 χρόνια, ιδρύει το 2011 τη δική του εταιρεία με την επωνυμία SNS | Social Network Support, με σκοπό την προώθηση επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ως Social Media Specialist, ακολουθώντας τις εξελίξεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και έχοντας αρκετές πιστοποιήσεις σε θέματα Social Media Marketing, Strategy και Content, παρέχει συμβουλευτική και εξειδικευμένες υπηρεσίες σε περισσότερες από 30 επιχειρήσεις, για τη διάδοση του εμπορικού τους σήματος, την αύξηση των πελατών τους και τη δημιουργία customer loyalty.

Η Νατάσα είναι ειδικός στην επικοινωνία. Έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών με θέμα Επικοινωνία, Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις από το Πανεπιστήμιο Ulster στη Β. Ιρλανδία, πτυχίο Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού από το Πάντειο Πανεπιστήμιο και Πιστοποιητικό Υποκριτικής τετραετούς φοίτησης από το Εργαστήρι Υποκριτικής Άκη Δαβή. Στο παρελθόν είχε καταλάβει θέσεις στις Δημόσιες Σχέσεις και στις Επενδυτικές Σχέσεις σε εταιρείες όπως η Solid, η Novus Finance (θυγατρική της Civitas Ketchum) και η Asset Ogilvy. Επίσης, είχε αναλάβει το direct marketing για τον πολυχώρο Bios, για το Θέατρο Badminton, αλλά και για θεατρικές ομάδες. Έχει επίσης εργαστεί σε one-off projects Δημοσίων Σχέσεων, όπως το Tango Acropolis 2013, ως συνοδός γκρουπ σε τουριστικά γραφεία όπως Kamari Tours και Ακάδημος, ως εμψυχωτής παιχνιδιών τύπου team-bonding για εταιρικά στελέχη για την εταιρεία Event Plus, ως υπεύθυνη επικοινωνίας ναύλωσης yachts για την εταιρεία Πιπίνης ΝΕΠΑ, ενώ από το 2010 ασχολείται επαγγελματικά με το θέατρο, τη μικρή και τη μεγάλη οθόνη, και με μεταφράσεις για εταιρείες και οργανισμούς. Από το 2012 ασχολείται με την πολιτιστική πλαισίωση των προγραμμάτων ΥΟΜ της Ευρωπαϊκής Ένωσης με δράσεις θεατρικές, μουσικές και άλλες για την εταιρεία Diodim Art που αναλαμβάνει το έργο στην Ελλάδα. Από το 2013 ασχολείται με την απευθείας πώληση υπηρεσιών social media για την εταιρεία SNS|Social Network Support, είναι social media community manager και σχεδιάζει και υλοποιεί social media marketing strategies.

Πίσω στο πρόγραμμα των workshops