Επισκόπηση

  • 4o Συνέδριο e-business World 2015

    His Excellency The Customer: Convert Visits and Users to Money!

     

    Τα προηγούμενα χρόνια, το eBusiness World ανέδειξε τις βασικές λειτουργίες που πρέπει να διαθέτει ένα eShop προκειμένου να εισέλθει με τις σωστές προϋποθέσεις στο δρόμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Λειτουργίες όπως για παράδειγμα η αναζήτηση προϊόντων, το email marketing, το search engine optimization, η χρηστικότητα του site, η παρουσία στα social media, το content marketing και πολλά άλλα.

    Το τέταρτο στη σειρά συνέδριο αναγνωρίζει το βαθμό ωριμότητας του eCommerce και την προσπάθεια που έχουν πραγματοποιήσει οι επιχειρήσεις για να υλοποιήσουν τα παραπάνω. Σήμερα, η κρίσιμη μάζα των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων έχει στρέψει την προσοχή της στην αύξηση της επισκεψιμότητας (traffic) και τη μετατροπή των επισκέψεων σε ολοκληρωμένες συναλλαγές (conversion rate). Με πιο απλά λόγια, προσπαθούν να κεφαλοποιήσουν τη σχέση με τον πελάτη, αποκτώντας μεγαλύτερο μερίδιο στο πορτοφόλι του.

    Ωστόσο, το να κερδίσει κάποιος στο online, δεν αρκεί μόνο να κατανοεί σωστά τα βασικά του eCommerce. Πρέπει να δημιουργήσει μία συνεκτική, συνεπή και συναρπαστική εμπειρία σε όλα τα σημεία επαφής και συναλλαγής με τον πελάτη -online και offline: από το mobile και το social μέχρι το φυσικό κατάστημα και πέρα από αυτό.

    Ο καταναλωτής / πελάτης -λόγω κυρίως της τεχνολογίας- είναι περισσότερο ενημερωμένος και συνειδητοποιημένος από ποτέ, καθιστώντας ακόμα πιο δύσκολο για τις επιχειρήσεις να προσελκύσουν, να μετατρέψουν και να διατηρήσουν νέους και υπάρχοντες πελάτες. Είναι εκείνος που έχει τη δύναμη και “καθορίζει” το μέλλον του eCommerce. Επιπρόσθετα, η αύξηση της κινητής συνδεσιμότητας σημαίνει ότι οι πελάτες δεν είναι πλέον είτε online είτε στο κατάστημα αλλά όλο και περισσότερο και στα δύο κανάλια ταυτόχρονα.

     

    Στόχος

    Το φετινό συνέδριο eBusiness & Social Media World έχει ως στόχο να βοηθήσει τα eShops και γενικότερα τις επιχειρήσεις να εξελιχθούν στο συνεχώς μεταλλασσόμενο χώρο του eCommerce και να κερδίσουν μεγαλύτερο wallet share του πελάτη. Αυτό θα το επιτύχει μέσω της παρουσίασης και ανάλυσης των σύγχρονων και μελλοντικών τάσεων του χώρου, των κατάλληλων τεχνολογικών εργαλείων και λύσεων και των πετυχημένων στρατηγικών και βέλτιστων πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί σε διαφορετικά industries.

     

    Σε ποιους απευθύνεται

    Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του eBusiness, του Internet, του ψηφιακού marketing, των μεταφορών, των πληρωμών, του security, των logistics και του supply chain.

     

    Τάσεις και Προκλήσεις

    Το συνέδριο κάνει έναρξη των εργασιών παρουσιάζοντας τις τάσεις και τις προκλήσεις πάνω στα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν το eCommerce. Η Ε.Ε. έχει ως ένα από τα κορυφαία θέματα στην ατζέντα της την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού διασυνοριακού εμπορίου. Στόχος της είναι μέσα στα επόμενα χρόνια να απομακρύνει όλα τα εμπόδια που αποτελούν τροχοπέδη σήμερα. Πώς ψωνίζουν οι Boomers και πως οι Millennials; Πως αυτό επηρεάζει τα eShops; Το μέλλον του shopping είναι εδώ και πρέπει όλοι να προετοιμαστούν κατάλληλα. Αλλά τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Τέλος, η πλειοψηφία των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο eCommerce έχουν σχέση με τον έναν ή τον άλλον τρόπο με το cloud. Ποιο είναι, όμως, το νομικό ρίσκο που αντιμετωπίζουν;

     

    1η Ενότητα: Do It

    Σε αυτή την ενότητα παρουσιάζονται και αναλύονται οι λύσεις, τα εργαλεία και οι στρατηγικές που πρέπει να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να επιβιώσουν στο χώρο του eCommerce το επόμενο μεσοπρόθεσμο διάστημα. Η ενότητα αναλύει θέματα όπως: τι είναι το programmatic ad buying και πως διαμορφώνει το χώρο του digital marketing, ποιες είναι οι βέλτιστες στρατηγικές omnichannel για ολοκληρωμένη εμπειρία του πελάτη, πως επιτυγχάνεται η μετατροπή του one-time shopper σε πιστό πελάτη, πως αλλάζει το eCommerce η άνοδος του mobile και τι σημαίνει αυτό για τα eShops, γιατί το marketing automation θεωρείται ως το next big thing και τέλος, πως μπορεί να αξιοποιηθεί με το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα το online advertising χωρίς να δαπανώνται “τρελά” χρήματα.

     

    2η Ενότητα: Quick Wins

    Η δεύτερη ενότητα ασχολείται με την ανάπτυξη “αναδυόμενων” ψηφιακών ικανοτήτων και στρατηγικών που θα βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα των eshops -και όχι μόνο. Ο “πόλεμος” που μαίνεται για τις mobile payments συμπαρασύρει τους πάντες και δεν μπορεί κανείς να μείνει εκτός παιχνιδιού, automated pricing optimization και affiliate marketing αποτελούν δύο εξαιρετικές επιλογές που κάνουν άμεσα τη διάφορα και η ασφάλεια παραμένει μέσα στους top 3 προβληματισμούς των καταναλωτών για αγορές μέσω διαδικτύου οπότε είναι εκ των ων ουκ άνευ η στρατηγική προσέγγισή της από την πλευρά των επιχειρήσεων. Τέλος, η ενότητα κλείνει με τρία topics που αναδύονται μέσα από τις ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών: Social Commerce, Big Buying Days και Free Returns / Free Shipping είναι αυτά που δίνουν σήμερα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα μάτια του πελάτη.

     

    3η Ενότητα: Worth Considering

    Η επόμενη ενότητα ασχολείται με τεχνολογίες, μεθόδους και στρατηγικές που θα διαμορφώσουν στο μέλλον το eCommerce. Όσοι ασχοληθούν από σήμερα κιόλας μαζί τους, είναι βέβαιο πως δεν θα βγουν χαμένοι στο μέλλον. Η ενότητα παρουσιάζει θέματα όπως η διαχείριση των μεγάλων όγκων δεδομένων μέσω των εργαλείων analytics και οι νέες δυνατότητες που προσφέρουν, το delivery επόμενη μέρα ή ακόμα και την ίδια μέρα, το in-store pickup, το content marketing για τα eShops, η αξιοποίηση του online video προς όφελος της αύξησης του conversion rate και τα νέα μοντέλα απόκτησης πελατών (π.χ. personal buying assistant).

     

    4η Ενότητα: B2B & Tools

    Η τέταρτη ενότητα είναι αφιερωμένη στο ηλεκτρονικό επιχειρείν ανάμεσα σε επιχειρήσεις και στα εργαλεία που είναι απαραίτητα για να στηθεί μία κερδοφόρα επιχείρηση. Ποιες είναι οι τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στο eProcurement, στο eInvoicing και τα eLogistics; Τι είναι το ευρωπαϊκό εργαλείο benchmarking και πως μπορεί να αξιοποιηθεί από τις online επιχειρήσεις; Ποιες είναι οι τάσεις στο eCommerce design; Τέλος, ποιες είναι οι καλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου;

     

    The Marketplace

    Το συνέδριο κλείνει με την παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών και case studies από εφαρμογές του ηλεκτρονικού εμπορίου σε διαφορετικούς κλάδους όπως το Online Grocery, το ePharmacy και το Fashion. Τέλος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει το Roundtable με τίτλο: “Profitability of Online Shops”. Διακεκριμένα στελέχη του eCommerce συζητούν για τους τρόπους κερδοφορίας των eShops και το μέλλον της αγοράς.

  • Ομιλητές

     

  • What’ll see

     

  • Πρόγραμμα Συνεδρίου

     

  • Sites Συνεδρίων

     

  • SmartPress Sites