Τι σημαίνει social media marketing; Πως χτίζεις κοινότητες ανθρώπων γύρω από την εταιρεία και τα προϊόντα της;

Πως μπορεί ένας ελεύθερος επαγγελματίας ή ο ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης να επιλέξει τα κατάλληλα εργαλεία και να δημιουργήσει και εφαρμόσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing στα social media;

Πως αυξανουμε την αναγνωρισιμότητα μας, πως φέρνουμε περισσότερο κόσμο στις διαδικτυακές μας σελίδες και την επιχείρηση μας, πως διαχειριζόμαστε τη φήμη και την εικόνα μας;

Τι κοστίζει όλο αυτό σε χρόνο και χρήμα;

Με απλές πρακτικές συμβουλές και οδηγίες θα βοηθήσουμε τους συμμετέχοντες να καταλάβουν την φιλοσοφία και τις τεχνικές του Social Media Marketing, να αποφεύγουν τα πιο συνηθισμένα λάθη και να αντιληφθούν της διαφορές με το συμβατικό Marketing και να κατανοήσουν τι απαιτείται για να ετοιμάσουν ένα ξεκάθαρο πλάνο δράσης για την προώθηση της επιχείρησης τους.

 

Εισηγητής: Γιάννης Τριανταφύλλου

Λίγα λόγια για τον εισηγητή:

Έμπειρος διευθυντής μάρκετινγκ, έχει δουλέψει για πάνω από 20 χρόνια ως διευθυντικό στέλεχος ομίλων τεχνολογίας (πληροφορική, γραφικές τέχνες, ψηφιακή εκτύπωση) σε Ελλάδα και Ευρώπη. Γνώρισε το marketing μέσα από …τα μαθηματικά και την γραπτή επικοινωνία και από το 1994 ασχολείται με την παραγωγή και επιμέλεια κειμένων (και περιεχομένου εν γένει). Το 1998 ξεκίνησε να δίνει παρουσιάσεις και ομιλίες και να συντονίζει θεματικές συζητήσεις σε συνέδρια, εκθέσεις και εταιρικές εκδηλώσεις. Το 2000 επεκτάθηκε στο digital marketing και από το 2006 ασχολείται και με τα social media, το blogging και τo community management. Το 2008 ίδρυσε ΤΟ ΑΤΟΜΟ (www.toatomo.info), με σκοπό την παροχή εξειδικευμένων συμβουλών και υπηρεσιών inbound marketing, content engineering και business development, σε ελληνικές και διεθνείς εταιρείες.

Πίσω στο πρόγραμμα των workshops