«Η οικονομική επιτυχία προκύπτει όχι κάνοντας ό,τι κάνουν οι άλλοι καλά, αλλά κάνοντας κάτι που οι άλλοι είτε δεν μπορούν να κάνουν καθόλου είτε δεν μπορούν να κάνουν καλά»

John Kay, Βρετανός οικονομολόγος

 Καθώς οι ανάγκες της αγοράς μεταβάλλονται και το επιχειρηματικό περιβάλλον της σύγχρονης εποχής γίνεται όλο και πιο ιδιαίτερο, δημιουργείται η ανάγκη για νέες αγορές, σε εγχώριο αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η επιτυχία των πωλήσεων και η αύξηση των κερδών μιας επιχείρησης να μην εξαρτώνται εξ ολοκλήρου από τη διαφοροποίηση του προϊόντος αλλά από την ικανότητα των ανθρώπων της επιχείρησης να δημιουργούν τέτοιες αγορές.

Στο workshop αυτό για το Internet Marketing θα συζητηθούν τα ακόλουθα:

  1. Αξιολόγηση και διαχείριση ποιότητας ενός ιστότοπου
  2. Βελτιστοποίηση ιστότοπου OnPage – OffPage
  3. Πολιτικές και τρόποι που θα πρέπει να αποφύγετε
  4. Βελτιστοποίηση της εταιρικής παρουσίασης στις μηχανές αναζήτησης
  5. Βελτιστοποίηση της εταιρικής παρουσίασης στα social media
  6. Δημιουργία και διαχείριση online συνεργασιών και ρύθμιση της αποδοτικότητάς τους
  7. Ανάλυση της συμπεριφοράς των διαδικτυακών επισκεπτών
  8. Επιχειρηματικά μοντέλα και Δείκτες Απόδοσης
  9. Παραδείγματα με τη συμμετοχή του κοινού

 

Εισηγητής: Μάριος Ηλιόπουλος, CEO, Ιδρυτής της εταιρείας Go-Onsite, 2005

Λίγα λόγια για τον εισηγητή:

Ο Μάριος Ηλιόπουλος έχει πραγματοποιήσει σπουδές Πληροφορικής και Χρηματοοικονομικών, ενώ κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA, University of Kentucky USA).

Έχει συμμετάσχει σε πλήθος σεμιναρίων, ενώ άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά Επιστήμης και Τεχνολογίας. Διατηρώντας μία από τις δυναμικότερες παρουσίες στο χώρο της Πληροφορικής, έχει συνεργαστεί με πλήθος εταιρειών και φορέων (Euromedica, Alpha Bank, Ινστιτούτο Παστέρ, Golden Gym, Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας), παρέχοντας υπηρεσίες εκπαίδευσης, υποστήριξης, προώθησης, marketing και κατασκευής Ιστοσελίδων

Πίσω στο πρόγραμμα των workshops